Från dansband till bilar

Något av det bästa med det här jobbet är bredden och skillnaden mellan alla olika projekt vi blir inblandade i. Här är ett urval av våra aktuella projekt.

Dansbandskalaset i Västerås

Under två dagar har ACC/Västerås Nöje samlat några av Sveriges största dansband för ett riktigt dansparty. Kom och dansa till Lasse Stefanz, Lars Kristerz, Elisas, Streaplers och släpp loss i ett schlagerparty med Arvingarna.

www.dansbandskalaset.se

Björkmans Bil

Björkmans Bil, som startades 1965, är verksamt i Avesta, Hedemora, Kristianstad, Linköping, Ludvika, Sala, Skövde, Västerås och Växjö. Bolaget omsätter strax över 1 miljard kronor och representerar BMW, Mini, Peugeot, Opel, Citroën, Mitsubishi samt Fiat Groups fyra varumärken

www.bjorkmansbil.se

Relaterade inlägg

  • Höstens schema hos marknadsföreningen Jag sitter med i styrelsen för Marknadsföreningen i Västerås och vi har nu presenterat vårt schema för hösten 2016. Vi tycker att det är ett bra 2016 med ett program utöver det vanliga - samtliga föreläsare kvalar in på vår topplista. Bara att boka in i kalendern genast.
  • Svenska poddar om webb och digital marknadsföring En sammanställning av de poddar om webb och digital marknadsföring som jag regelbundet lyssnar på.
  • Kupongkod, kampanjkod, värdekod, bonuskod Kupongkod, kampanjkod, värdekod, bonuskod och liknade är begrepp som används flitigt i samband med e-handel då det i de flesta e-handelssystem finns stöd för detta. Kampanjkoden ger kunderna tillgång till rabatterade erbjudanden i den aktuella nätbutiker. Många söker även efter kampanjkoder i samband med att de ska köpa på nätet och som ett led i detta har det skapats ett stort antal webbplatser som enbart presenterar aktuella kampanjkoder. Eller mer korrekt så ger webbplatserna en bild av att presentera aktuella kampanjkoder men i många fall är det enbart ett sätt att locka in trafik på webbplatsen.
  • Krönika: Företagen brister i den sociala dialogen I det aktuella numret av Västerås Tidning Business har jag skrivit en krönika med rubriken företagen brister i den sociala dialogen. Västerås Tidning Business lanserades hösten 2015 och är ett fristående magasin för företag och beslutsfattare i Västmanland. Tidningen utkommer i runt 22 000 exemplar fyra gånger per år.
  • Krönika: Skapa en levande sida på Facebook I min förra krönika skrev jag om företagens brister i dialogen på sociala medier. Efter att ha läst responsen från läsarna kommer jag den här gången fokusera på att ge mer konkreta tips. Grunden för att få en levande sida är att skapa engagemang hos dina följare. Olika målgrupper kräver olika budskap men tänk på att så ofta som möjligt skapa inlägg som uppmuntrar till dialog och delning, till exempel genom att ställa frågor eller dela med dig av din kunskap.