Från dansband till bilar

Något av det bästa med det här jobbet är bredden och skillnaden mellan alla olika projekt vi blir inblandade i. Här är ett urval av våra aktuella projekt.

Dansbandskalaset i Västerås

Under två dagar har ACC/Västerås Nöje samlat några av Sveriges största dansband för ett riktigt dansparty. Kom och dansa till Lasse Stefanz, Lars Kristerz, Elisas, Streaplers och släpp loss i ett schlagerparty med Arvingarna.

www.dansbandskalaset.se

Björkmans Bil

Björkmans Bil, som startades 1965, är verksamt i Avesta, Hedemora, Kristianstad, Linköping, Ludvika, Sala, Skövde, Västerås och Växjö. Bolaget omsätter strax över 1 miljard kronor och representerar BMW, Mini, Peugeot, Opel, Citroën, Mitsubishi samt Fiat Groups fyra varumärken

www.bjorkmansbil.se

Relaterade inlägg

  • Höstens schema hos marknadsföreningen Jag sitter med i styrelsen för Marknadsföreningen i Västerås och vi har nu presenterat vårt schema för hösten 2016. Vi tycker att det är ett bra 2016 med ett program utöver det vanliga - samtliga föreläsare kvalar in på vår topplista. Bara att boka in i kalendern genast.
  • Krönika: Förbättra kundtjänsten med en chatt Att ha en livechatt för besökarna på webbplatsen eller e-butiken har blivit en allt populärare kommunikationskanal och är en service som jag tycker är värd att fundera på. Om det har jag skrivit en artikel som publicerades i det senaste numret av Västerås Tidning Business.
  • Ny webbplats till vinklubben The Wine Room Vi på webbyrån där jag jobbar har lanserat en ny webbplats till vinklubben The Wine Room. På webbplatsen presenteras vinerna från några olika bolag som importerar viner för försäljning på Systembolaget. På webbplatsen vi byggt går det att plocka ihop en varukorg med viner som man vill köpa och sedan via ett klick kan man gå vidare till  Systembolaget för att slutföra beställningen. Vinerna levereras sedan till den butik du valt. 
  • Svenska poddar om webb och digital marknadsföring En sammanställning av de poddar om webb och digital marknadsföring som jag regelbundet lyssnar på.
  • Kupongkod, kampanjkod, värdekod, bonuskod Kupongkod, kampanjkod, värdekod, bonuskod och liknade är begrepp som används flitigt i samband med e-handel då det i de flesta e-handelssystem finns stöd för detta. Kampanjkoden ger kunderna tillgång till rabatterade erbjudanden i den aktuella nätbutiker. Många söker även efter kampanjkoder i samband med att de ska köpa på nätet och som ett led i detta har det skapats ett stort antal webbplatser som enbart presenterar aktuella kampanjkoder. Eller mer korrekt så ger webbplatserna en bild av att presentera aktuella kampanjkoder men i många fall är det enbart ett sätt att locka in trafik på webbplatsen.